כולנו מודעים לעובדה שהספורט טוב לבריאות. לספורט יש המון יתרונות כמו, השפעה על מבנה העצמות שלנו, על קצב חילוף החומרים, על המצב הנפשי ועוד. איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם את ענף הספורט הנכון עבורכם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות כמה סוגי ספורט מומלצים ששווה לכם לבדוק.

גלישה

זו יכולת להיות גלישת גלים, גלישת רוח או קייטסרפינג. ספורט כזה דורש סנכרון של כל חלקי הגוף ויכול לעזור בפיתוח השרירים וכמו כן יכול גם לשפר משמעותית את סיבולת הלב והריאות. על מנת להתחיל לעסוק בספורט הזה, יש לפנות למועדון גלישה או למדריך גלישה מקצועי. כך תוכלו להיות הרבה יותר בטוחים בגלישה שלכם, תוכלו להכיר דרכים לביצוע התנועות הנכונות וזאת על מנת לבנות את שרירי הגוף בצורה טובה ונכונה, תוכלו להיות חלק מקהילה של גולשים וכמו כן תוכלו גם להכיר טכניקות שיעזרו לכם בשיפור יכולות הגלישה.

רכיבה על אופניים

מדובר על אחד מענפי הספורט הבריאים ביותר. אם בריצה או הליכה, יש זעזוע למערכת השלד, הרי שברכיבה יש הרבה פחות עומס על המפרקים ועל כן הסיכוי לפציעה הוא נמוך. כמו כן, רכיבה על אופניים היא אימון אירובי לכל דבר. היא גם מפחיתה את הסיכון למצבים כמו, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, סוכרת ועוד. רכיבה גם מעודדת ירידה במשקל וטובה ללב. לפני שאתם יוצאים לרכיבה על אופניים, הצטיידו בבגדים מתאימים. תוכלו למצוא אותם ב-isravelo, חנות בגדי רכיבה לאופניים.

שחייה

לשחייה יש המון יתרונות פיזיים ונפשיים. כמו כן, מדובר על ספורט בטוח וכמובן מומלץ לכל הגילאים. בהשוואה לסוגי ספורט אחרים, הסיכון לפציעות הוא נמוך. הספורט מבוצע במים ועל כן ההתנגדות שלהם גורמת להפעלת מאמץ מתון יחסית על השרירים. הדבר עוזר לחיזוק השרירים וגם תורם לגמישות שלהם. בשחייה, אנו מפעילים המון קבוצות שרירים כמו, שרירי הגב, שרירי הבטן ושרירי הרגליים. השחייה תסייע לשיקום מפציעות, לשמירה על היציבות וגם לכל מי שסובל מבעיות גב. כמו כן, היא גם מסייעת לשחרור הגוף מרעלים.

פילאטיס

ספורט שהפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות. מסייע לשיפור רצפת האגן, לחיזוק שרירי הליבה, לתיקון היציבה ועוד. הוא מתחלק לשלושה תחומים בהם, פילאטיס מכשירים, פילאטיס מזרן ופילאטיס שיקומי.

ריצה

מדובר על פעילות גופנית אירובית שמתאימה לכל הגילאים. אפשר לשרוף לא מעט קלוריות וגם לשפר את סיבולת הלב והריאות. הדבר כמובן תורם משמעותית לשיפור ממדים בריאותיים שונים כמו, כולסטרול, לחץ דם ועוד.

הספורט יפה לבריאות

במידה והבריאות הגופנית והנפשית חשובה לכם או שהייתם רוצים לשפר את מצבה, דעו שפעילות גופנית היא דרך מושלמת להשיג את המטרה. נציין שמלבד סוגי הספורט שהוזכרו לעיל, יש סוגי ספורט נוספים שנמצאו בריאים במיוחד כמו, רכיבה, אגרוף, כדורסל, סקי, טיפוס וסקווש.
אנו ממליצים לכם להתנסות בכמה שיותר סוגי ספורט ולבחור את זה שהכי התחברתם ואהבתם.