משלוחים חינם מעל 250 ש"ח

LOGO
0
0
Subtotal: 0.00 
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בלוג קאנטריסרף

דניאל ביטון – מדריך גלישה

🌊 סיפור הגלישה שלי🏄🏻‍♂️ :

 התחלתי לגלוש בגיל 13 וחצי קצת אחרי הבר מצווה שלי אחרי שניסיתי באמת הרבה דברים ושום דבר לא באמת משך אותי. הייתי בהמון חוגים כמו כדורגל, כדורסל, שחייה, קפוארה, ג'יאוג'יטסו ,קרב מגע, אלקטרוניקה..  ובטח גם היו עוד שאני לא זוכר ואז אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לגלוש אחרי שראיתי את הסדרה שוברי גלים ואז היא רשמה אותי לחוג גלישה ואני זוכר שהגעתי למועדון הגלישה קאנטרי.

 השיעור הראשון שלי זה היה שיעור פרטי כזה שקורצמן עשה לי בחוף הצוק (הבעלים הקודם של מועדון הגלישה קאנטרי).

 הוא בעצם לימד אותי את הבסיס..כייצד להעמד על הגלשן , איך לתפוס גל ועוד .

 וזהו השאר היסטוריה פשוט נשארתי כי התחברתי לזה כמו שלא התחברתי לשום דבר אחר גם הרגשתי שהביטחון העצמי שלי ממש עלה כתוצאה מהחיבור הזה לגלישה והכרתי חברים חדשים במועדון ואז התחלתי להביא גם כל פעם קצת חברים מהבית כי רציתי שעוד אנשים שאני מכיר יחוו את מה שאני הרגשתי בהתחלה , את החיבור הזה לים ולטבע ובאמת בסוף חלקן נשארו נופר , לי ודנה.

מה שהכי זכור לי מההתחלה זאת הפינה הראשונה שתפסתי זה היה בקייטנת הגלישה פסח , כשנה אחרי שהתחלתי לגלוש (כן לקח לי המון זמן) , היה ממש קייף בקייטנת פסח , חויה מיוחדת מאד.

 זה רק הוכיח לי שברגע שמתמידים במשהו הכל אפשרי גם אם בהתחלה לא הצלחתי להעמד על הגלשן ולקח לי זמן אבל ידעתי שאסור לי לוותר כי גם כשהייתי נופל כך כך אהבתי את זה את המועדון את האוירה את האנשים וכמו שאומרים התמדה משתלמת וברגע שאני רוצה משהו אני אעשה הכל כדי להוכיח לעצמי שאני יכול.

האמת שחוף הצוק בתל אביב זה החוף האהוב עליי אני פשוט קורא לו חוף הבית שלי כי זה באמת כמו בית שני ואני חושב גם שרוב הצוות יסכים איתי כי בסופו של דבר די גדלתי במקום הזה.

בחו"ל יצא לי לגלוש  באוסטרליה (יבשת מדהימה מאחל לכולם להגיע לפה) כותב את זה כרגע מהחדר שלי בדירה שלי בבונדי ביץ' אחד החופים המפורסמים שיש נמצא שבע דקות הליכה ממני.

אבל בהמשך יהיו גם עוד יעדים בעולם שארצה להגיע אליהם וזוהי רק ההתחלה.

כיום אני מדריך גלישה בקאנטרי סרף בחוגים  ובקייטנות הגלישה  , ממש כייף לי ללמד אחרים . ניפגש במים !

 

אהבתם? שתפו את הפוסט!

MORE POSTS