משלוחים חינם מעל 250 ש"ח

LOGO
0
0
Subtotal: 0.00 
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בלוג קאנטריסרף

קייטנת גלישה בחגים

"איך ניתן לנצל את ימי החופשה של הילדים בחגים לטובת פעילות חיובית וערכית?" הורים רבים שואלים את עצמם את השאלה הזו מתוך רצון כנה ליציאה ממעגל "אמא, משעמם לי" ובחירה במחנה יומי עתיר פעילות אנרגטית שימלא את החבר'ה באנרגיות ויאפשר לילדים ליהנות מימי חופשה הנושאים בחובם ערך אמיתי. 

קייטנת גלישה בחגים הן פתרון תעסוקה מושלם: גם מסגרת בטוחה, גם פעילות גופנית מעולה, גם למידה ערכית וגם מיצוי אנרגיות בצורה חיובית. קראו על קייטנות גלישה בחגים שיחליפו את מקומה של הגלישה ברשת מול המסך , גלישת גלים הוא ספורט מושלם !

הכשרה על ידי צוות מקצועי

קייטנת הגלישה של קאנטרי סרף ממוקמת בחוף הצוק תל אביב מועברות על ידי מדריכים מוסמכים בדגש על למידה איכותית ומהנה. מתוך הבנה כי כל הורה מבקש לעצמו שקט נפשי וידיעה כי הילד שלו נמצא בידיים טובות, קאנטרי סרף מבטיח קייטנת גלישה ברמה גבוהה ביותר בה כל ילד מקבל יחס אישי. קבוצות הגלישה מונות עד 6 ילדים בכל קבוצה כך כל אחד מהתלמידים מקבל תשומת לב מלאה לאורך שעות הפעילות.

קיינת סוכות 23 עם המדריכה אור

קייטנת גלישה: היתרונות

מחנה גלישה מציע ערך אמיתי לילדים. לא עוד שירותי שמרטפות או "מריחת זמן" תוך צפייה במסכים, אלא חווית למידה בטעם חדש, הרפתקני ומסעיר. רוצים עוד? לפניכם מספר יתרונות חשובים אותם מקנה לילדיכם קייטנת גלישה מקצועית:

פיתוח קשרים בינאישיים בסביבה חברתית מחבקת

ניתן להשתתף בקייטנת גלישה מגיל צעיר מאוד, בגילאים צעירים אלו מתפתחים כישורי ההתמצאות בדינמיקה החברתית. קייטנת גלישה מאפשרת לילדים לפתח יכולות בינאישיות במהלך חוויה מרתקת ומציעה התנסות בהיכרות עם חברים חדשים בתוך מסגרת קטנה וחמה.

זכרון ימי החופשה כחוויה מרגשת

כל הורה חולם על ילד שגדל למבוגר בעל אישיות חזקה ומפותחת הנושא עמו זכרונות מתוקים בתודעה. על מנת שימי החופשה בחג הבא ייזכרו כחוויה מענגת ומלאה בקסם מומלץ לרשום את הילד למסגרת של קייטנת גלישה בסוכות או בפסח. קייטנה מסוג זה תמלא אותו בסיפוק ותייצר לו תעסוקה מלאת עניין בימי החגים הארוכים.

פיתוח וטיפוח כושר גופני

הקניית הרגלים נכונים באמצעות הדרכה מקצועית היא מתנה אמיתית שנוכל להעניק לילדינו בתחום פיתוח הכושר הגופני. גלישה בים מאפשרת אימון של סיבולת לב ריאה, שיפור היציבה, חיזוק שרירים וחיזוק חגורת הכתפיים (פעולה החשובה מאוד בגילאים צעירים).

פיתוח הביטחון העצמי

באמצעות רכישת מיומנויות חדשות והתנסות בגלישה על המים, מפתח הילד חוויות הצלחה מה שמשפר את הדימוי העצמי ואת תחושת הביטחון ביכולותיו.

קאנטרי סרף – קייטנת גלישה בתל אביב

קאנטרי סרף – המרכז הגדול ללימודי גלישה מציעה קורסי הכשרה מקצועית ללימודי גלישה במסגרת מחנות קיץ וקייטנות חגים. החברה מספקת שיעורי גלישה מותאמים לכל רמות הגולשים בשעות אחר הצהריים או הבוקר. הנרשמים לקייטנה יכולים ליהנות משירותי הסעות לחוף וחזרה בתשלום נוסף. 

חולמים לאפשר לילדים לחוות ימי חופשת חגים בניחוח ים, גלים וגלישה? קאנטרי סרף – קייטנות גלישה רמה אחת מעל. 

מתאים גם למתחילים וגם למתקדמים

קייטנת גלישה – מידע והרשמה

אהבתם? שתפו את הפוסט!

MORE POSTS