משלוחים חינם מעל 250 ש"ח

LOGO
0
0
Subtotal: 0.00 
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בלוג קאנטריסרף

קייטנת גלישה בסוכות

ים מושלם בקייטנת סוכות

מחפשים קייטנה שווה במיוחד לחופשת הסוכות? מצאתם! קייטנת גלישה בחוף הצוק בתל אביב, אחד החופים היפים והמוסדרים ביותר בארץ עם חול זהוב, מים צלולים, חנייה ומתקני נוחות. בקייטנה ילמדו הילדים לגלוש כבר מהגל הראשון לחוויית ים קסומה, שיפור הכושר הגופני, הבטחון העצמי, המוטוריקה ושיווי המשקל, יכירו חברים חדשים ויצברו חוויות מיוחדות שאפשר לעשות רק בים! 

קאנטרי סרף קייטנת גלישה 

גם אתם מתלוננים שהילדים כל היום זרוקים מול המסך? לא עושים מספיק ספורט? לא מרחיבים את מעגל החברים? במקום להתלונן העניקו להם חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה המשלבת הנאה וכיף, שיפור המוטוריקה ושיווי המשקל, פעילות גופנית בריאה, המון אויר צח והיכרות עם ילדים חדשים מאיזור המרכז. קייטנת גלישה בסוכות היא בדיוק הפתרון שחיפשתם, ומהווה חוויה איכותית ומהנה במיוחד. המפגש עם הים ועם השליטה בגלשן משפר משמעותית את הבטחון העצמי, את ההנאה מפעילות גופנית, משיתוף פעולה עם ילדים נוספים לקבוצה ושעות של הנאה. 

תדריך לפני הכניסה למים

יתרונות קייטנת גלישה בסוכות

  • צוות מיומן ומנוסה בעבודה עם ילדים בכל הגילאים ובכל הרמות, החל ממתחילים וכלה במתקדמים.
  • גלישה בחוף הצוק תל אביב , מוסדר נוח מאד לגישה הכולל : חנייה, מתקני שירותים ומלתחות ברמה גבוהה, משטחי דשא המתאימים לפיקניק, מציל, מסעדה וקיוסק. 
  • פעילות גופנית בריאה באויר הפתוח .
  • שיפור המוטוריקה, קורדינציה ושיווי משקל .
  • מפגש עם ילדים חדשים ויצירת קשרים חברתיים .
  • הסעות מרחבי גוש דן והשרון ישירות לחוף.
    עם המדריך רון ביציאה מהמים

מה עושים?

במהלך קייטנת גלישה בסוכות, על מנת לאפשר לילדים ליהנות וללמוד כיצד לגלוש בצורה בטוחה ונכונה, השיעורים כוללים הקניית כללי בטיחות חשובים והסבר על כיווני הרוחות והזרמים, תנאי מזג אויר שונים, כיצד נוצרים הגלים בים ואילו סוגי גלים ישנם, מעט היסטוריה על תולדות ספורט הגלישה וכיצד התפתח במרוצת השנים, סוגי הגלשנים השונים והטכניקות השונות לגלישה בהם. לאחר מכן יתאמנו הילדים על הגלשן בסביבה הבטוחה של החוף, ילמדו אודות חתירה נכונה, עמידה ויציבה נכונה וינסו לתפוס את הגל הראשון שלהם וללמוד כיצד להעמד על הגלשן מבלי ליפול. המתקדמים יתנסו בחיזוק הגוף ושמירה על שיווי משקל תוך למידת טכניקות גלישה שונות ברמה מקצועית. 

כייף גדול באויר הפתוח של חוף הצוק

קאנטרי סרף קייטנות גלישה 

קייטנת גלישה בסוכות היא כל מה שרציתם עבור הילדים שלכם, במקום לגלוש במסכים הם יגלשו על פני הגלים באויר הצח והפתוח ויהנו מחוויה מהנה של פעילות גופנית, היכרות עם ילדים חדשים, שיפור הבטחון העצמי והכי חשוב, יכירו את עולם גלישת הגלים , בסוכות מזג האויר נפלא , מים נעימים מאד וכייף גדול .

אהבתם? שתפו את הפוסט!

MORE POSTS