משלוחים חינם מעל 250 ש"ח

LOGO
0
0
Subtotal: 0.00 
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בלוג קאנטריסרף

איך לבחור את הסקייטבורד הראשון שלך?

בחירת הסקייטבורד הראשון שלך היא לעתים קרובות קשה, במיוחד למתחילים.  הנה כמה עצות שימושיות על מה לחפש בעת רכישת הסקייטבורד הראשון שלך וכיצד למצוא את הסקייטבורד הנכון. כי דבר אחד בטוח: סקייטבורד זה אולי לא קל בהתחלה אבל זה כיף ! בחירה של הציוד הנכון עבורך יכולה לעזור מאד בהמשך הדרך. 

למרות שהחלקים הבודדים של הסקייטבורד כמו צירים, לאגרים וגלגלים כמעט ולא שונים במבט ראשון, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי שתוכל למצוא את הסקייטבורד השלם המתאים לצרכים שלך. ישנם סוגים שונים של סקייטבורד המיועדים לשטחים שונים ולסגנון נסיעה שונה : 

POPSICLE DECKS 

סקייטבורד סטריט – הצורה האליפטית של קרש סקייט  היא הצורה הנפוצה ביותר של סקייטבורד לסטריט  ופארקים. האף והזנב מעוצבים באופן כמעט זהה כך שאפשר לנסוע עליהם באותה צורה גם רגיל וגם סוויטצ'. 

SHAPED DECKS 

קרש בשייפ יחודי – בשונה מהקרשים האליפטים בקרשים המעוצבים באופן ייחודי אין צורה אחידה. לעתים קרובות הם מאופיינים בצורות מיוחדות של האף או הזנב, שהן זוויתיות, מחודדות או בצורה אחרת. בדר"כ מי שנוסע על קרשים כאלו יודע בדיוק מה הוא רוצה ומחפש מהסקייט שלו, פחות מומלץ למתחילים.

CRUISER 

סקייטבורד קרוזר נבדלים מסקייטבורדים רגילים באורך, רוחב וצורה. מה שמייחד אותם הם הגלגלים הרכים וחווית הנסיעה הרגועה, אפשר להגיע איתם למהירויות גבוהות. הם מושלמים להגעה מ-A ל-B בעיר. קרוזרים בדרך כלל מגיעים קומפלט (לא תמיד )רק לבחור ולהתחיל לנסוע. אם לונגבורד גדול מדי בשבילך או לא מתאים מסיבות סגנון, אז קרוזר הוא הדבר הנכון עבורך.

LONGBOARD 

הלונגבורד הוא  ארוך במיוחד ובצורה שונה ןבדר"כ הדק יותר שטוח, מתאים  גלגלים גדולים יותר וצירים מיוחדים לסגנון הנסיעה. הלונגבורד אינו מתאים  לטריקים או ביצעוים בפארקים במקום זאת, הוא מושלם למרחקים ארוכים יותר או למהירויות גבוהות בירידות תלולות. 

מתאים בעיקר לגולשים שמחפשים שילוב של מהירות וזרימה יחד עם סגנון שמזכיר קצת גלישה.

בגראונד זירו אנחנו עובדים עם טובי המותגים בעולם כגון : טוי משין – TOY MACHINE 

פליפ- FLIP, רייל REAL, ג'ארט-JART ועוד מותגים רבים ומגוונים. 

נשמח להמליץ לך על הסקייטבורד המתאים ביותר עבורך.

אהבתם? שתפו את הפוסט!

MORE POSTS