משלוחים חינם מעל 250 ש"ח

LOGO
0
0
Subtotal: 0.00 
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בלוג קאנטריסרף

חוויית הגלישה היא עתיקה כמעט כמו הפעם הראשונה שהאדם ניסה הפליג בים על לוח כלשהו וגילה שהוא יכול גם לעמוד עליו.https://countrysurf.co.il/dyncontent/tmp/170/_dyncontent_blog_2021_6_3_967975231920338285736.jpg_750_474_1.jpg

חוויית הגלישה היא עתיקה כמעט כמו הפעם הראשונה שהאדם ניסה הפליג בים על לוח כלשהו וגילה שהוא יכול גם לעמוד עליו. אנחנו מוצאים היום את הגולשים הטובים ביותר בעולם בכל מדינה שיש לה מוצא לים ושם אפשר להתאמן בקלות ובנוחיות כאשר יש תנאים שמאפשרים זאת. יש לעומת זאת, גם בריכות גלים מיוחדות שמתאימות למקומות שבהם אין ים, כמובן ואנחנו יכולים לראות שם את הגולשים מתאמנים כמיטב יכולתם בבריכות בגדלים שונים, אבל אין מה להשוות למי שמיומן ורגיל להתאמן בים ולהתרגל להתמודד עם אתגרי הגלישה במקומות כמו חופים מפורסמים לגולשי גלים.

תנאי גלישה מוגבלים

בישראל אנחנו מוצאים לא מעט גולשים למרות שתנאי הגלישה שלנו אינם אופטימליים כמו המקומות המפורסמים בעולם. יש הבדל בים הים התיכון שיכול להרים גלים בגובה מוגבל וברוחב הגל והאיכות שלו, ובגלגול שאינו דומה אפילו לגלים האימתניים שיכולים להרים האוקיינוסים בעולם. כשאם מתאמנים בבריכה ולומדים את הצעדים הראשונים, זה נוח וזה מתאים רק להתחלה. רק לא לשכוח שעובדים ומתאמנים בבריכה שיש בה תנאי היגיינה נאותים ויש גם תחזוקה טובה של רובוט לבריכה ביתית. גלישה בים היא הרבה יותר נוחה משום שהיא גם לא מוגבלת בגודל הים ואורך החוף ולכם צריך לדעת היכן לגלוש והיכן למצוא את התנאים הטובים ביותר של מזג האוויר.

תחזיות מזג אוויר לגולשים

תחזיות מזג אוויר מותאמות לגלישה כזאת ניתנות באתרים מסוימים ויש בהם אפילו מצלמות מיוחדות שבן אפשר לראות בעיניים את גובה הגלים ואת איכותם. יש למדוד גם את הגבהים שלהם, כמובן, אבל עדיין זה יהיה אחרת מאשר גלישה של בריכת גלים, משוכללת ככל שתהיה. יש בישראל מועדוני גלישה שמציעים לכם את החוויה הזאת של לימודי גלישה על כל סוגי הגלשנים ואם אתם מוצאים מועדון גלישה שיכול לספק לכם הדרכה איכותית וגם שומר על הבטיחות שלכם אז כדאי להתחיל אתם. בהדרגה, תוכלו לעבור מאימוני בריכת גלים לנסות גלישה בים ואחר כך גם לנסוע ברחבי העולם כדי לגלוש בכל מיני אתרים מפורסמים בעולם. שם תראו את המקומות היפים ביותר ותוכלו להגיע לדרגות גבוהות של גלישת גלים.

תחרויות ומשחקים אולימפיים

החובבים הנלהבים ביותר נוסעים גם לצפות בתחרויות גלישת גלים ברחבי העולם. מאז שגלישת גלים הפכה לספורט אולימפי יש לזה גם יותר ביקוש על כל הצורות של גלישה. גם בריכות גלים טובות בחרבי העולם יכולות לספק לכם חוויה נהדרת וזה תלוי בהן ובמתקנים שלהן. אם אתם מוצאים בריכה ענקית כזאת שאפשר להתאמן בה בעולם במקומות שאין בהם נגישות לחופים עם תנאי גלישה טובים, זה עדיין עדיף מלא לגלוש בכלל, לאנשים שממש אוהבים את זה. גלישת גלים היא ספורט והיא עיסוק מהנה לרבים שמוצאים בה אסקפיזם נהדר והרבה תועלת בשיפור המצב הגופני ומצב הרוח בכלל.

אהבתם? שתפו את הפוסט!

MORE POSTS